ارزانترین تورهای داخلی و خارجی

ارزان ترین تور های تمامی کشور های دنیا.قیمت های خیلی پایین.این سایت وابسته به سایت سفربانک میباشد

ارزانترین تورهای داخلی و خارجی

ارزان ترین تور های تمامی کشور های دنیا.قیمت های خیلی پایین.این سایت وابسته به سایت سفربانک میباشد

تور ارزان ارمنستان وسفری اروپایی


یکی از نزدیکترین کشوهای توریست پذیر برای ایران کشور ارمنستان و تور ارزان ارمنستان است. در این مقاله در مورد چندی از دیدنیهای کشور قدیمی ارمنستان صحبت می کنیم تا شما بتوانید در یک تور ارزان ارمنستان لذت کافی را ببرید.

کلیسای جامع اچمی یادزین  
این کلیسا فقط از سنگ ساخته شده و در ساختار آن از ساروج استفاده نشده است. ساخت کلیسای اچمی یادزین به 3 قرن بعد از میلاد بر می گردد و جزیی از تاریخ و فرهنگ مردم ارمنستان می باشد.

صومعه خور ویراپ 
صومعه بر فراز کوه آراگات در ارتفاع 2300 متر از سطح دریا  واقع شده است و ساخت آن به قرن 7 بر می گردد. نام ارمنی این صومعه به معنای "قلعه ای در ابرها" است. صومعه خور ویراپ یک شاهکار معماری است که دارای سیستم گرمایشی و حمام است.

اپرا تئاتر ارمنستان
یکی از شاهکارهای معماری ارمنستان  و جزو ۱۰ سالن برتر اپرا در جهان است. این ساختمان از دو سالن بزرگ تشکیل شده است که سالن غربی آن ارکستر سمفونی و سالن شرقی آن سالن اپرا و باله است. ساختمان تئاتر و باله ارمنستان در شهر ایروان قرار دارد و ساختمان آن در سال 1930 و توسط الکساندر تامانیان بنا شده است.

دریاچه ی سوان
بزرگترین دریاچه ی آب شیرین دنیا است که در مرکز کشور ارمنستان واقع شده است. آب این دریاچه از رودخانه ها و چشمه هایی که در زیر دریاچه جاری هستند پدید آمده است. ارتفاع این دریاچه به ۲۰۰۰ متر از سطح دریا و مساحت آن ۹۴۰ کیلومتر مربع است.

میدان جمهوری
این میدان در مرکز شهر ایروان قدیم واقع شده است و با طراحی و نظارت شخص الکساندر تامانیان در سال ۱۹۲۶ بنا گردیده است. نام قدیم این میدان لنین بوده است. میدان جمهوری در فصل تابستان یکی از جذابترین مراکز توریستی و تفریحی است و در آن فواره های موزیکال قرار دارد که با پخش آهنگ، نور پردازی و آتش بازی منظره ی جالبی را بوجود می آورد.

گاسگاد معرف به هزار پله
گاسگاد نام طرحی است که کم ارتفاع ترین نقطه ی شهر را به بلندترین نقطه ی آن متصل می کند. گاسگاد ۷۵۰ پله دارد اما به ۱۰۰۰ پله معروف است. در بلند ترین نقطه گاسگاد یک بنا به مناسبت پنجاهمین سالگرد پیروزی روسیه علیه آلمان های نازی ساخته شده است که در مرکز آن یک برجک قرار دارد و بر روی آن نشان جاودانگی حک شده است. در طبقه های گاسگاد مجسمه های بسیاری از هنرمندان معاصر است.

 

منبع: سفربانک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.